Jo det är Johannas födelsedaa hurra hurra hurraaa

det är ju helt extremt va tiden rullar på. Redan tisdag och tredje april. Hört ryktas om kallt till påsk.Det är bara ett april skämt va? Har redan vart ute över en timma å traskat i skit väder. Sedan 30 min hård spinning följt av 30 minuter härlig mag å rygg core. Till eftermiddag väntas kalas för kombon som fyller 21 och långhopprep och till kvällen lite pump och Desperet. Aaah gör dagen underbar även om vädret går emot mig! två dagar till härsen åker jag till Fagersta några dagar. firar mormor 75 år och äter paj och säljer lite korv och bensin. Utgång på fredag kanske? Om nå gamla godingar ska ut vill säga....sen är det väll bara tillbaka igen. vikket hattande!!

hoj

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ska ni hoppa långhoprep?? gud va kul! =)

Postat av: carro

ja gå ut på fredag! jag ska! :)

2007-04-03 @ 17:49:01
URL: http://carrohs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback