its a beautiful day

idag är vädretet underbart. vaknade vid sex och var pigg som få. tvingade mig dock att ligga kvar...sedan morgonpromenad med p3 i lurarana runt ån. Solen sken å det var helt underbart. Lade mig på gräsmattan och bara njöt. På vägen hem kom last nite med strokes och jag fick lov att ta ett litet glädjeskutt. Kollade mig snabt omkring så ingen såg=)

När jag kom hem och såg upp på våran balkong fick jag mig ett skratt. ossy sköter jobbet fint som fågelskrämma. skrämmer nästan tillochmed mig och kombon. men inge nytt bajs har tillkommit sen han blev till så jag är nöjd.

Idag har jag lovat att prova gymmet med johanna. Även en mjukglass ska avnjutas i sommarvärmen.
Jag har även sorterat lite i badrummsskåpet. en sak  taget så blir det kanske lite ordning. Fick min första lön från manpower idag. två nätte strax över 2000. Helt okej. väntar spännt på statoil lönen också=)

Äh här kan man ju inte sitta? förflyttar mig nog till balkongen.ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Har du och Sofia skippat pakten helt eller?

Fan va najs med så mycket cash! =)

Postat av: Jamilla

Förresten. Beautiful stavas med ett A efter e:et... =)

2007-04-24 @ 18:53:43
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback