I keep telling myself the grass isn´t greener on the other side...

...still I know it´s a lie.

__

Now even running away is what I have to run from.
Cause when I drink, I drink until I fall and then I drink more.
So what´s left to do now? I guess keep running.
I´ll stumble; I´ll fall, until I hit the wall....



-pussycat-


Uppsala, en del sömn att ta igen..det får bli lite pö om pö. Jag är kluven och känner att jag nog måste andas en sväng. Men det är lite kallt i luften och det hade jag inte räknat med-fast vad hade jag trott? Imorgon Valborg som vi alla vet. .. Väntar nu på mat. Har laddat upp ordentligt med vitlök. För så nära behöver faktist ingen komma(!?)

Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback