frukost och sol på balkongen...

blev kanske lite röd?
körde biceps och tricps och rygg. snacka spagettiarmar vi lyckades skaffa. knappt så man orkade hålla upp glaset och hälla i sig sin proteindrink. Årets första mjukglass med chockladströssel avnjöts i boulongern....ibland känner jag inte igen mig själv i mitt beteende...det ger sig nog...sen jätte sen lunch vid sju. Råkade somna i soffan och vaknade när Johanna kom hem från jobbet strax innan nio. Fick panik och tog å tokdiskade. sedan var det DH i vanlig ordning och Christine och lite fotboll.. Och nu ska man lyckas somna. Core som start på dagen hade jag tänk..men jag tänker ju så mycket. Dagarna flyger, jag trivs. eftersom snart är det helg med flickorna. kanske träffa Marias mor imårrn..om jag får=) Ossy har klarat dagen bra, svansen sitter kvar och jag tror han är glad, lite trött dock...blir skönt för han att vila lite innan morgondagen. Måste verkligen läsa Åsberg. men det är tråkigt. Måste även göra klart skolgrejerna...har en känsla av att vara klar men det är jag ju verkligen inte. Tröttsamt att sitta å ljuga för sig själv. men är rätt duktig på det...

Det var väll allt för idag. Sovgott och grattis till lägenheten Sofia!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är ozzy??

2007-04-26 @ 21:09:36
Postat av: Markusjeanette

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback