anna bella sekreterare

sitter på jobbet och bloggar...hur seriös är man då. men det ser ju fint ut ialafl. sitter här med headset och svarar artig i telefon, tar emot kundbesök och bjuder på kaffe. Riktig sekreterare i kort kort=)har även varit och blivit tappad på blod. och anmält mig som blodgivare. duktiga jag. LÄkaren trode inte jag hade nå fel men var snäll och tog blodprov ändå. men till nån hudläkare fick jag då ingen remiss. piss! prova hudkräm.eeehm, å det har jag ju då inte gjort? pucko,,, jaja får vällse ut som skit då till sommaren. långärmat och långbyxor. yeeh. det blir en varm sommar...

föresten..har hört att det är dagen innan valborg som är the thing. stockholms nation ska det vara. å så blir man lagom sliten till lunchen i ekonomicumparken...

Kommentarer
Postat av: Firemonkey

ja.. vill du torska en flaska vin så!
haha. håll dig! eller ja.. du kan väl bara skriva "ha en bra dag" /xx
men mer än så är stalker!
logga in på msn om du kan. Jag sitter här till kvart över 3
och tack för kommentaren;)
kram

2007-04-11 @ 14:42:50
Postat av: Anonym

ps. kanske är en bra ide att köpa biljetter till stockholms på en gång, jag är sugen! ska väl ha middag med bror (fyller år) men varför inte ut på kvällen!?
måste ju vara hyfsat nykter på kvällen den 30 så! :P

2007-04-11 @ 14:44:10
Postat av: Firemonkey

ingen aning, du verkar ju har tid att googla ;)
själv en deadline om en timme, skriv ett mail istället för att spamma min blogg :P

2007-04-11 @ 14:57:29
Postat av: kusinvitamin

Sitter du på jobbet? Vilket jobb? Du har ju fan hundra jobb nuförtiden.. haha. Jag sitter också på "arbetstid" och bloggar, fast i skolan. Eller äh,jag har fan slutat för dan nu =) väntar bara på att therese ska bli klar så vi kan gå hem.
Kvällen FÖRE valborg?! Herregud... Så på fredan hos dig, och så söndan också? OCH valborgsmåndan? eller ska man skita i den då? Jag ska kolla billiga swebusbiljetter till dig iaf,typ ikväll..blir fan dyrt annars med resor och alkohol och shit.. haha

Postat av: Maria

fick jobb! så skåne först 5 v, sen avesta 3, kanske 4, ojojoj vad rik jag kommer bli =)

2007-04-11 @ 16:00:40
Postat av: Maria

haha ja, bäst du håller dig då! nu är jag hemma, måste städa, pisstråkigt... men det blev jättefint m blommorna utanför min dörr! ska ta kort sen så du får se =) kram!

2007-04-11 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback