Varning: Negativt inlägg

Vissa dagar känns det som man ska avlida om inte arbetsdagen snart tar slut.
Minuterna går i slowmotion och klockan bli aldrig fyra.

Idag är en sådan dag.
Då blir det inte bättre av att man ringer sin kära sambo som går runt och är less!
Man kan inte vara less när man är ledig i nästan två veckor sådär bara!
Rastlös för att han inte jobbar!? Jag byter lätt! Jag har hundra saker jag vill göra hemma istället för att jobba!

Hungrig är jag också. Magen skriker och min axlar (!?) är heelt matta. Vi spelade innebandy idag efter lunch.. det gick riktigt dåligt. Jag och bollar har aldrig varit någon hitt.


3 matlådor kvar denna vecka. Jag har ett starkt sug av att ta ut några semesterdagar.
Ute är det redan höst. I augusti! Hur motiverande är det på en skala!?

Till någonting lite mer motiverande. I helgen kommer Mian och hälsar på! Det blir mys! Hoppas på tecknat och popcorn och kanske en mysig skogstur med en termos i ryggan.

40 min till arbetsdagens slut..dags att börja packa ihop sig tycker jag=)

Hejsvej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback