helg = fix hemma!




   
Nu har äntligen gardinerna kommit upp
Älsklingen har kämpat tappert med gardinstången!

Lampan har mor och far hämtat åt mig i vås.
Idag har sladd bytits till tygsladd, lampan skurats med såpa och sprayats svart.
Äntligen är den uppe! min fina fina grislampa!

(upphängningen får någon annan fixa till så det blir perfekt=)

annars har jag sått gräs idag och målat lite element..
borde äta och springa lite för att fullända dagen!

fick precis kasta ut en mus som missen kom in med stolt....

imorgon kommer Familjen kortelainen/johansson på besök!
Hoppas lillkillen gillar mig lite bättre imrogon. Ska nog försöka visa honom nya kalven!


Kommentarer
Postat av: moster

Så snyggt!!

2011-08-07 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback